חמשת השווקים לנדל"ן מניב ועליית ערך, Lehigh Acres במקום הראשון

חמשת השווקים לנדל"ן מניב ועליית ערך, Lehigh Acres במקום הראשון:

ברוכים הבאים ל-Lehigh Acres,  פנינה נסתרת בפלורידה, שוק נדל"ן מעולה זה שוכן בין אגמים ציוריים ומגרשי גולף רחבי ידיים, ומציע שילוב ייחודי של יופי טבעי ושירותים מודרניים. עם קרבתו לחופים חוליים לאורך מפרץ מקסיקו, Lehigh Acres הוא מקום מפלט עבור אלה המחפשים אורח חיים שליו עם מגע של יוקרה.

אחד ההיבטים האטרקטיביים ביותר של Lehigh Acres הוא הנגישות שלו בשוק הנדל"ן. המחיר החציוני לבתים צמודי קרקע באזור זה הוא 369,000 דולר, נמוך משמעותית מהממוצע הארצי העומד על כמעט 437,000 דולר. ערכי הדירות זינקו ביותר מ-106% בחמש השנים האחרונות, הרבה מעל הממוצע הארצי, מה שמעיד על כך שהשקעה בנדל"ן בליהי אקר יכולה להניב תשואות משמעותיות בפרק זמן קצר.

נכון לעכשיו, ישנם למעלה מ-4,000 בתים למכירה ב-Lehigh Acres, המספקים שפע של אפשרויות למשקיעים פוטנציאליים ולרוכשי דירות. כאשר ערכי הנכס ממשיכים לטפס בהתמדה, מיקום זה מתגלה כבחירה משתלמת להשקעות בבנייה להשכרה (BTR). עם שיעור אבטלה נמוך מרשים של 3.1% בלבד, היציבות הכלכלית של האזור מגבירה עוד יותר את המשיכה שלו למיזמי נדל"ן.

לאלו השוקלים פיתוח למגורים ב-Lehigh Acres, המחיר הממוצע למטר מרובע הוא כ-214 דולר נכון לאפריל 2023, נמוך משמעותית מהממוצע הארצי. סבירות זו, יחד עם מגמות הצמיחה המבטיחות בערכי הנכסים, הופכות את Lehigh Acres ליעד אידיאלי עבור אלה המחפשים לבסס דריסת רגל בשוק הנדל"ן.

לסיכום, Lehigh Acres מציעה הזדמנות ייחודית למשקיעים ולרוכשי דירות לנצל את שוק הנדל"ן המשגשג שלה. עם הסביבה הנופית שלה, הכלכלה המשגשגת ומחירי הנכסים הנוחים, פנינה זו בפלורידה עומדת להיות מיקום רווחי ומתגמל עבור אלה המעוניינים לבצע השקעות נדל"ן חכמות.

בין אם אתה משקיע ותיק או רוכש בתים בפעם הראשונה, ליהי אייקרס מזמנת עם הבטחתה לעתיד משגשג במדינת השמש. נצלו את הזדמנות הפז הזה להיות הבעלים של פיסת גן עדן באחד משווקי הנדל"ן המבטיחים ביותר של פלורידה.

 

 

פוסטים אחרונים